Legian (Bali) - Zon, zee, strand en feestjes - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Elisah Walburg - WaarBenJij.nu Legian (Bali) - Zon, zee, strand en feestjes - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Elisah Walburg - WaarBenJij.nu

Legian (Bali) - Zon, zee, strand en feestjes

Door: Elisah Walburg

Blijf op de hoogte en volg Elisah

11 Augustus 2011 | Indonesië, Batavia

Waar we zo naar verlangd hebben; zon, zee en strand! Vier dagen in Legian en je bent als herboren. Als de feestjes weg denkt, want die brengen toch wel enige schade aan. Vooral na een aantal weken goede voeding en een non- alcoholisch leven.

De dagen in Legian brachten we door op strand. Slapend natuurlijk. En 's avonds gewoon weer keihard heel moe zijn. We hebben er een fijne tijd gehad! 's Avonds nog een naar een club geweest in Kuta. En inderdaad Kuta is net Lloret. Maar wat is het leuk! Gratis cocktails in een mooie club. Lekker dansen en sjansen. Goed leven. Om toch nog een beetje sight seeing te doen zijn we naar Uluwatu geweest en Jimbaran. Uluwatu is geweldig. Vooral het mannelijkschoon wat met een surfboard het water uitkomt zetten. Goed uitzicht! Maar natuurlijk ook een goed uitzicht over zee. Wat is het daar mooi. Daarna hebben we lekker vis gegeten op Jimbaran. Zo lekker!! Daar is de vis uit Scheveningen niets bij.

Vanmorgen zaten we om 06:00 (inclusief ligt aangeschoten) in het vliegtuig richting Yogakarta. We zijn hier natuurlijk al eerder geweest met ons weekendje weg tijdens het COP. Voor mijn gevoel is dat alweer maanden geleden.
Ons eerste dagje in Yoga is nu heel geweldig. Vandaag voor het eerst in mijn leven kunst gekocht. Super gaaf! De kunstenaar was zelf ook aanwezig en ze hebben ons veel verteld over hoe het gemaakt wordt en waar de inspiratie vandaan komt. Helemaal blij mee.

Tot zondag zijn we in Yoga en zondag vertrekken we met de trein richting Bandung. Onze laatste bestemming in Java. Wat gaat de tijd hard, maar geniet van ieder moment.

Liefs uit Yoga! X E.

• 11 Augustus 2011 - 16:49

Lia:

Nou Lieverd ben nu wel heel benieuwd wat voor kunst (of kitch) je hebt gekocht ;-)

Tot over een weekje love you

• 12 Augustus 2011 - 17:44

Carla:

wat fijn dat je het zo naar je zin heb geniet maar lekker want voor je weet zit je weer thuis waar het alleen maar waait en regent misschien moet je er nog een weekje aanplakken.ben ook wel weer blij als je terug ben en ik je kan zien .nog fijne dagen en een goede reis terug dikke kus carla